Home > Romania > Prima comanda de la real-wineboutique.ro

Prima comanda de la real-wineboutique.ro

Am comandat saptamana trecuta cateva sticle de la noul magazin de vinuri online lansat recent de real-wineboutique.ro si logisitic totul s-a desfasurat usor si lin.

Sunt mai multe lucruri care m-au surprins placut:

  • am comandat 5 sticle in valoare totala de 300 Ron pentru a beneficia de transportul gratuit pentru comenzi peste 250 Ron si am optat pentru plata la livrare.
  • as fi putut procesa comanda chiar si fara a fi nevoie sa-mi creez un cont pe site-ul lor dar am ales sa o fac  pentru a putea fi informat de eventuale promotii sau alte noutati.comanda real
  • am comandat 3 vinuri de Bordeaux si unul din Portugalia care mi s-a parut interesant si mai era si in promotie.
  • in afara de mailul cu factura primit imediat dupa lansarea comenzii, am mai primit un mail care m-a notificat ca produsele comandate sunt in stoc si ca pachetul meu este pregatit pentru livrare avand din nou atasata factura, si altul care m-a notificat ca pachetul a fost preluat de catre curier si este in tranzit.
  • ultimul mail continea de asemenea un link direct de urmarire al pachetului pe site-ul curierului DPD. Mi-a placut faptul ca sunt notificat si stiu exact in ce stadiu este comanda mea si ca automat se trimite link-ul de urmarire.
  • imediat dupa lansarea comenzii am fost sunat pentru confirmarea ei. M-au informat ca acest telefon de confirmare este dat la lansarea primei comenzi doar, si ca ulterior la urmatoarele comenzi nu va fi nevoie de o alta confirmare telefonica atat timp cat lansez comanda de pe contul creat. Mi se pare de bun simt.

Am primit sticlele la 2 zile de la plasarea comenzii. Sticlele vin impachetate foarte bine in cutii de carton cu separatoare individuale astfel incat probabil ca incidenta accidentelor cu spartul lor este foarte mica.

IMG-20160121-WA005

IMG-20160121-WA006Ca bonus cred, mi-au trimis si cateva drop stopuri cu brandul real,- wine boutique. Din experienta stiu ca sunt extrem de utile cand torni in pahare fara sa mai trebuiasca sa folosesti un servetel sau o carpa pentru a preveni caderea vinului pe fata de masa sau pe haine.

IMG-20160121-WA008

Urmeaza mai multe comenzi din partea mea cu siguranta.

Categories: Romania Tags: ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

