Home > Romania > Oameni si vinuri din real,- (I)

Oameni si vinuri din real,- (I)

DSC_0130

Pe dna Aurora Barzu, Directorul magazinului real,- din Suceava, am cunoscut-o la inceputul lui Septembrie cu ocazia evenimentului Wine Club desfasurat in cadrul magazinului real,- Arad. Am stat impreuna la aceeasi masa si in decursul serii am aflat multe lucruri interesante despre lumea vinului din zona Suceava si am fost placut surprins sa aflu ca exista o deschidere mare si un numar in continua crestere a iubitorilor de vin. De asemenea nu am putut sa nu remarc pasiunea cu care dna Barzu vorbea despre vin si emotia cu care imi povestea despre examenul pe care-l sustinuse in aceea zi dupa finalizarea unui curs international de vinuri. Am apelat la bunavointa dansei si i-am transmis un serie de intrebari la care mi-a raspuns cu bunavointa.

1) Dna Aurora Barzu sunteti persoana care gestioneaza magazinul cu cel mai de succes departament de vinuri din reteaua real,- Cum ati reusit sa ajungeti in aceasta pozitie ?

A.B. – Eu as spune ca este un efort de echipa sustinut de-a lungul lunilor de cand am deschis Real Wine Boutique. Avem o echipa deosebita, implicata si pasionata in ceea ce priveste vinul. Mai mult decat atata, avem o selectie extraordinara care se gaseste si in celelate magazine real,- din tara care ne ajuta sa promovam acest departament. Facem eforturi continue de a atrage clienti direct interesati de aceasta categorie de produse prin organizarea de evenimente speciale: Wine Club si Totul pentru Gust. In urma acestor evenimente s-a infiintat Clubul Degustatorilor care participa regulat la astfel de evenimente si care aprecieaza selectia noastra. O alta initiativa care ne-a adus in topul magazinelor specializate de vin din oras este faptul ca venim in intampinarea dorintelor cosumatorului prin info-line-ul pe care l-am dezvoltat local si initiative particulare.

2) Ati mentionat aparitia Clubului Degustatorilor. Despre ce este vorba ?

A.B. – Da, avem un grup de pasionati de vin, pe care nu gresesc deloc atuci cand ii numesc prieteni ai Real Wine Boutique. Segmentul mai mare din grup este format din membri care au venit ca si aditie a unui client de vinuri real,-.Ne-am cunoscut in magazin incercand sa-l consiliem cu amabilitate in alegerea vinului dorit. Si pentru ca orice vin isi spune povestea, cum era si firesc, am povestit despre vinuri si despre placerea de a impartasi cu persoane pasionate povestea celor mai bune vinuri. Astfel, am notat in agenda un prim viitor membru al  Clubului  Degustatorilor, in jurul caruia au venit noi membri. Alti membri ai Clubului Degustatorilor sunt dintre cei identificati ca fiind interesati la evenimentele ,,Totul pentru gust”.

10988428_1690729231154705_4555465701682814125_o

3) Puteti oferi mai multe informatii despre membrii acestui Club  ?

Din Clubul Degustatorilor real,- fac parte persoane cu profesii si ocupatii diferite: medici, profesori, economisti, ingineri si intreprinzatori particulari, uniti de aceeasi pasiune – VINUL. Sunt persoane care iubesc vinul dintotdeauna, unii chiar de peste 25 de ani si sunt persoane care, in cercul lor de prieteni, au imbratisat de doar cativa ani aceasta pasiune. Multi dintre acesti membrii sunt colectionari cu vechime de vinuri. Am fost incantata sa aud povesti despre colectiile dansilor de vinuri care numarau de la cateva zeci de exemplare, la cateva sute, si chiar cateva mii de sticle intr-un caz. De asemenea, imi amintesc cu drag despre una dintre sesiunile de degustare in care vinul din Portugalia a fost liantul unor prietenii intre distinsul domn Adrian Butuc si distinsi membri ai clubului nostru care au facut povestea vinului sa curga pana la ore tarzii ale serii.

4) Cum promovati evenimentele Totul pentru gust si Wine Club si cum atrageti noi participanti ?

A.B. – Evenimentele Totul pentru gust si Wine Club sunt promovate prin intermediul Radio Viva, cu acoperire pe tot judetul Suceava si judetele limitrofe (Botosani si Neamt) cu spoturi difuzate inainte si dupa evenimente, interventie in direct la emisiunea ,,Cheia Succesului” si cu programe special gandite in acest scop.

Promovam evenimentele de degustare si prin emisiuni TV pe postul local, din dorinta de a provoca un numar cat mai mare de clienti sa participe la sesiunile Totul pentru gust, concepute educational, astfel incat participantii sa-si doreasca sa experimenteze ceva inedit, rezultat al asocierii dintre vinuri bune si foarte bune, si produse gastronomice de calitate, atent alese. Ca si in celelalte trei magazine Real, promovam evenimentele prin intermediul retelelor de socializare, iar Discovery Guide-ul oferit clientilor nostri le accentueaza curiozitatea si ii fac sa revina cu placere.

10857277_1690751114485850_7834697127900059500_o

5) Devin ei clienti ulterior ?

A.B. – Daca devin clienti ulterior? Da! Cu siguranta, toti participantii revin; isi cumpara vinurile de la real,- . Avem cel mai de success departament de vinuri din oras si probabil si cel mai variat.

 

Categories: Romania
  1. No comments yet.
  1. October 15, 2015 at 09:35

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: