Home > From Grapes to Wine in press, People in wine bus, Romania > Participare la Forumul Vinul.ro din 14 Aprilie 2013

Participare la Forumul Vinul.ro din 14 Aprilie 2013

Duminica am participat ca si guest speaker la Forumul Vinul.ro ce s-a desfasurat la hotel Marshal Garden in perioada 13-14 Aprilie 2013. Alaturi de colegul meu Nicusor Cazan am avut cele 30 de minute de glorie in care am vorbit despre “Cine sunt Bloggerii de vin si vor ei”.

Desi audienta se mai rarise, la sfarsitul prezentarii au fost multe intrebari din partea audientei care a dorit sa afle urmatoarele:

– de ce nu ne tragem de maneca intre noi cand unii sar calul si exagereaza cu comentariile rau intentionate?

– exista un cod de etica care ar trebui respectat de aceasta comunitate ? Aparent audienta nu crede ca exista un astfel de cod urmat de toti bloggerii de vin din Romania.

– eu am semnalat dificultatile pe care le-am intampinat din dorinta de a urma un curs specializat de degustare si faptul ca desi am trimis faxuri de inscriere si am incercat sa contactez membrii din ADAR, de 6-7 luni nu am primit nici un raspuns.

Dl Grigorica a promis ca daca strangem un grup de 10 persoane se va ocupa personal de organizarea acestui curs. Aceasta initiativa vine dupa incidentul neplacut pe care l-am intampinat anul trecut cand am fost invitat alaturi de alti colegi bloggeri de vin de catre Vinul.ro sa fac parte din juriul concursului de vinuri organizat impreuna cu Asociatia Producatorilor de Vin din Dragasani, cand anumiti membrii din aceasta Asociatie s-au impotrivit vehement unei astfel de participari.

De asemenea dl Catalin Paduraru a lansat invitatia de a forma o comisie separata din bloggeri de vin care sa participe la concursul International Wine Contest Bucharest din 23-26 Mai 2013.

Au fost multe intrebari si eu sper ca vor iesi multe lucruri bune de acum din punct de vedere educational si de implicare a acestei comunitati mici de pasionati.

Mai jos este prezentarea noastra.

  1. April 15, 2013 at 15:03

    Banuiesc ca trebuie sa fii cel putin Master of Wine ca sa fii acceptat la aceeasi masa cu membrii ADAR 🙂

  2. April 15, 2013 at 21:47

    Level 3 Advanced al WSET e premergator Level 4 Diploma, si nicidecum Master of Wine 🙂
    (asa am vazut in prezentarea ta pentru forum).

    • April 16, 2013 at 11:27

      si dupa Diploma Level 4 urmeaza MW. Asta e cursul normal.

  1. April 16, 2013 at 09:04
  2. July 4, 2013 at 21:46

Leave a comment