Home > Romania > Liliac de la Lechinta

Liliac de la Lechinta

O noua crama se prefigureaza a-si lansa vinurile in Romania. Deja a aparut un banner gigant pe bulevardul Magheru chiar vis-a-vis de Vodafone. Liliac pe numele ei, este o crama care produce vin la Lechinta, undeva pe langa Targu Mures.

Intrebarea importanta este daca consumatorul de vin din Romania este deschis sa accepte o eticheta care aminteste mai mult de vinurile din lumea noua (motivele animale sau pasarile fiind des intalnite pe etichetele acestor vinuri) sau este inca conservator. Lacerta a mizat pe soparla verde, deci exista deja un precedent, dar fiind inca la inceput de drum este dificil de apreciat daca a fost sau nu o alegere inspirata.

Ce parere aveti ?

Categories: Romania
  1. October 21, 2011 at 12:56

    Am impresia ca producatorul exista de ceva vreme. Prescon Mures. Am incercat un vin de la ei. Acum avem de-a face cu un rebranding.

    • October 21, 2011 at 12:58

      George este o crama cu totul noua. Nu este vorba de nici un rebranding. In 2010 au facut primele vinuri si probabil se vor lansa la Goodwine editia primavara 2012. Pana atunci vor continua sa apara teaser-e ca afisul de pe Magheru.

  2. October 21, 2011 at 13:08

    Aha. Foarte bine. The more the merrier

    • October 21, 2011 at 13:09

      Ce parere ai de etichete ? Ca exact asa arata.

  3. October 21, 2011 at 13:14

    Se putea mai bine. Depinde acuma si realizarea finala. Sunt transparente, lucioase, in relief. Oricum, sa faca ei vin bun intai. Misto baraca aceea, in schimb. Vreau si eu una la tara:)

  4. October 21, 2011 at 14:58

    Cosmin ai dreptate. Liliacul “isi va lua zborul” la GoodWine in martie 2012. Au un enolog austriac, pe care chiar l-am cunoscut cand a vizitat GoodWine, anul trecut in noiembrie. Am mare convingere ca o sa avem parte de o surpriza mai mult decat placuta.

    • October 21, 2011 at 15:02

      Salut Andrei asteptam cu interes lansarea si vinurile. Si eu l-am cunoscut pe dl Opitz la unul dintre seminarii.

  5. Dan
    October 27, 2011 at 13:49

    Mie imi aduce amine de Cabernet Sauvignon Vampire, pe care l-am vazut acum cativa ani,ca idee de eticheta si brading…culmea mi se pare ca erau de prin America.
    In alta ordine de idei, in cazul in care o sa faca vinuri bune, mi-ar parea rau de brand-urirea aleasa…nu tocmai fericita dupa parerea mea.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

